Alla inlägg under maj 2012

Av Linda - 22 maj 2012 22:45

hejhopp!!! I

dag så har man typ inte gjort något alls, åkt hem o o varit hos tandläkaren>< de gjorde sjukt ont, hade redan ont i huvudet då när jag skulle dit o de va vid 14 o nu har de nästan släppt:P hehe lagade två tänder>< som gjorde sjukt ont o tandlärkaren kunde inte ge mer bedövning de va lite surt hahaha men men de e bättre nu flera timmar senare o två värktabletter:D

Snart blir de kolla klart på BB o sedan blir de spela lol me älsklingen som tagit hand om Rocky idag då jag inte kunnat lämna soffan>< vill bara att de blir helg igen.


har tänkt på en sak idag jag tycker jag ställer upp så gott jag kan för alla och jag gör allt jag kan för hela min familj, dock så e jag inte alls duktig på att säga de till dom men jag hoppas dom vet de iaf:P hoppas hoppas hoppas att alla vet de annars så skirver jag de juh här nu om dom nu läser><

sen ska jag komma på om de e okej om de räcker med att man bara skriver grattis när någon fyller år eller måsta man säga de oxå????

fick veta att syrran tagit håll i tungan idag oxå>< o hon skyller de på mig:S av någon konstig anledning>< bara för att jag har de behöver int hon de o sen så va jag NÄSTAN 18 när ja gjorde min, de va la bara några månader kvar eller så men men hon e 16 så de e la lite skillnad + mamma blev nog inte så glad><


Jo just de de blir till o ringa veterinären nån dag angående rockys andning vet inte vad de kan va men så fort han blir jätte glad o uppspelt så låter han konstigt nästan som ett astma anfall så får ringa imorron o kolla vad dom tycker jag ska göra>< tur man har försäkring på lilla vovven:D


de var nog allt om min dag.


Av Linda - 21 maj 2012 21:03

idag e man hemma hos honey o tar de lugnt o myser, rocky(min hund) tar de jätte lugnt>< blir väl en långpromenad senare, men försrt se lite på 24/7 o LOL:P hehe vet inte riktigt vad man ska skriva. kan juh skriva lite om mina tankar runt BB.... jag tycker att produktionen gör bort sig va fan dom tar in folk som på något sett har varit med i media på något sätt de tycker jag e fel. va fan de va hur många som helst som ansökte varför kan dom inte ta in random o vanliga människor de e betydligt roligare juh>< men men de finns folk som e puckon så>< får se vem soim vinner. jag vet faktiskt inte vem som vinner i år förra året va de en solklar vinnare men denna omgång e sjukt träkig dom gör juh knappt något där inne....

dom sover o gör uppdrag>< varför får dom inte supa flera dagar i veckan >< de hade varit någoot kul. dock så ska marcelo ut>< men men de e min åsikt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards