Direktlänk till inlägg 2 april 2013

lunch o jätte ont i ryggen

Av Linda - 2 april 2013 16:21

Då har man klippt klorna på Rocky, inget som gillas men han e duktig i alla fall o jag har försökt diska men fick så ont i ryggen, har även varit inne på FB o gjort de vanliga på gruppen, flytta bilder o kollat runt längtar verkligen tills knodden kommer, men blir till o ta en dag i taget, vågar heller inte ta Alvedon då jag inte gillar o ta värktabletter alls + de e inte så lätt o svälja dom, har redan problem med järntabletterna.
På morron försökte jag filma knodden men de va ingen hit, den slutade sparka så fort jag starta kameran haha får se om nån vecka om jag lyckas. Nu får de bli lite vila o kolla på förhäxad o vänta på att Fredde ska komma hem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 24 maj 2013 07:26

Då va de fredag igen o jag har sovit dåligt hela veckan, vaknat 5;20 varje morron o då e knodden i full rulle i magen hehe men h*n lugnar ner sig mot 6;30, då e jag dock för pigg för o sova hehe o nu bara en timme efter att knodden lugnat sig så börj...

Av Linda - 7 maj 2013 12:40

Då va allt hår lockigt igen nu, synd att de inte höll sig rakt längre men men ett år e bättre än inget, funderar dock på om jag ska färga de om jag vägar hehe så man inte får missfärgat hår eller någe. Nu e de enfärgat p.g.a utväxten vågar inte färga...

Av Linda - 5 maj 2013 16:24


ja förutom att man e väldigt seg på fm så e allt bra men så jobbigt att man får huvudvärk i stortsett varje dag o visa gånger vakna med de, usch. knodden verkar må bra iaf h*n rör sig så mycket att jag tror de en blivande akrobat eller någe där inne....

Av Linda - 26 april 2013 21:23

varit lite lat när de gäller o skriva här, mest för att jag åkt på förkylning o knodden som stör minnatt sömn. hehe men vet att h*n lever iaf:) magen börjar bli stor nu tycker jag o större kommer den bli :)   får börja ha mina längre linnen då...

Av Linda - 16 april 2013 07:11

Då va knodden ytterligare 1vecka o min huvudvärk vill inte ge med sig, sov bra kanske 2-3timmar klart innan jag va tvungen o vakna för o vända mig, hatar o ha ont speciellt när jag inte änså kan sova ordentligt. Tänkte äta lite frukost o sen vila ige...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards