Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Linda - 6 mars 2013 14:04

hehe nu va de ett tag sedan jag skrev>< tyckte inte jag hade någe o skriva om förr. nu e jag gravid i v19 (18+3) men de ändras nog på ultraljudet på måndag ska bli så kul o se bebis då:P känner av den varje dag nu>< en aktiv liten bebis e de iaf>< o Rocky skyddar en väldigt mycket har jag märkt, han visste nog om de långt innan alla andra han började svansa efter mig mer än vanligt><

Rocky kommer nog bli en bra kompis till bebisen sen:p o får hoppas att det bara e en bebis>< finns juh risk för att de blir fler><

blir dessutom sjukskriven nu p.g.a foglossning har ont i halva ryggen o när jag va hos läkaren så kunde jag knappt lägga mig eller lyfta benen>< o så bor man 3 tr upp>< de e inte skoj de tar tid o ta sig ner o upp men men de går ialla fall:P igår gick de dock undan så gott jag kunde ialla fall. min mamma blev dålig o behövde hjälp o de e tur att jag bara bor 5 min bort:P

försöker dessutom träna rocky o inte vara i sängen o soffan genom att ha sytt en egen säng till honom men han föredrar o va på sin gamla valpsäng som e på tok för liten för honom men han har ialla fall två sängar o välja på:P hehe


i helgen som va såva jag hos min syrra o gosa me hennes underbara små barn Tim o Thea:p hehe va på Leo´s lekland i söndags o de va så kul o se Tim leka där synd bara att min rygg tog skada av att han ville att jag skulle leka med honom o åka kana>< hehe men de va värt de:P

får se om jag åker o hälsar på mina kusiner hos min moster Boop snart:P så får Rocky leka med hennes äldsta son Rasmus 2år:P hehe bästa vänner tror jag>< dom brukar busa runt o rocky älskar min mkorbrors rum då de ligger godis någonstans där som han alltid hittar>< haha

skriver mer imorron eller senare nu blir de vila har suttit för länge nu så har ont o ska nog ringa mamsen o kolla hur hon mår idag:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards