Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Linda - 5 maj 2013 16:24

ja förutom att man e väldigt seg på fm så e allt bra men så jobbigt att man får huvudvärk i stortsett varje dag o visa gånger vakna med de, usch. knodden verkar må bra iaf h*n rör sig så mycket att jag tror de en blivande akrobat eller någe där inne. vill ha Augusti snart så vi får träffa den lilla saken snart.

 

bilden e tagen för 2 dagar sedan alltså 25+3. magen växer så de knakar tur man slipper bristningar på magen änså länge men man vet väl aldrig antar jag.


Rocky har varit på bushumör idag o jätte gosig så han fick hoppa upp i sängen då han la huvudet på kanten o kolla på en med stora valpögon hehe kunde inte låta bli hane  så go min lilla buse, snart e de dags för avmaskning o vacc för hans del. men tror de får bli i juni så blir de i samma veva, o ska även se om jag ska köpa fästing halsband eller om vi ska testa spot-on detta år, men men e juh inte så att han lekeri högt gräs, synd bara att de inte finns någon rastpark/gård i närheten han skulle behöva springa av sig lite mer o få leka mer än de gånger vi åker över till mamma då han e lös o leker med Ninja :) han e juh i trottsålder nu, men tycker han lyssnar bra ändå så länge godis eller en pinne e frestande vi säga hehe.

 

på bilden är en nybadad Rocky som myste med oss i solen på balkongen i fredags :) tror de va i fredags iaf>< hehe  han blev ren o hårar mindra iaf :D min lilla bebis :D o han svansar så efter mig :S, man börjar undra om han vaktar mig o bebis så som han håller på, nästan så man snubblar över honom när man ska resa sig någonstans haha.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards